Mi folyik itt Brestben? Pármában? Budapesten? A konyhában?

Le chat ronronne avec bonheur

Le chat ronronne avec bonheur

Hét, kiflit süt a pék (najó, abba fogom hagyni mostantól a számolást, ígérem:)

2014. szeptember 15. - Tartelettee

Ma egy hete, hogy elhagytam kicsi országomat. Shame on me, többnek tűnik. Na, nem mintha magam alatt lennék, no para :) 

Ma leült körém A-C és N, és jól átnéztük az összes cuccomat, ami rendelkezésre áll, és feldolgozható, és kiértékelhető. És gyorsan megtanultam az @Risk szoftver alapjait is N-től, aki tök aranyosan magyarázott nekem, és egész meg is értettem mindent. Szóval többszörösen is boldogság van, még utóbb összedobok itt valamit, ami még érdekel is és érdekes is lesz a melóhelyemnek is. Juhú! Mondjuk a hazai oldalról ennyi instrukciót kaptam (elmúlt napok levelezése összegezve...): használj fel bármit, és gyűjts be minden használható információt. Sok sikert, és hatékony új ismeretszerzést! Gyakorold a franciát! - hát jó, végül is nagy kislány vagyok..:D

Ééésss megtaláltam az itteni sportok listáját is :) Menő, ha rendesen itt laknék, és nem csak 3 hónapig, limitált mennyiségű sportcuccal, akkor biztos belevágnék ilyenekbe, hogy: sziklamászás, tengeri kajak, vitorlázás, vitorlásszörf... ^^ Most így utánaszámolva annyira nem győződtem meg róla, hogy bele kéne vágnom sajnos:( De még szemezek a self defence-szel... és N meg A-S fognak járni mindenféle tinglitangli, meg hasznosabb női teremsportokra: zumba (blő...neee), meg alakformáló izébizé, PPG (ez valami általános erősítő dolog lehet)... aztán van pilates meg streching is, na ezekre sajnos azt mondták, hogy c'est dure... - szóval azokat magamtól kell felderítenem, gondolom. Találtam egy -elméletileg- ingyenes jógás helyet is a neten, még az is számításba jöhet. Holnap mindenesetre PPG! ne felejtsek cuccot vinni.

Meló után vásároltam megint (nem hiszem el, hogy folyton vásárolok..:) de ha egyszer folyton elfogy a a) gyümölcs b) tej c) natúr joghurt. Az a baj, hogy mire ezeket megveszem, rejtélyes módon egy csomó más cucc is belekerül a kosaramba:P És ez így nem lesz jó, mert bizony elég költséges itt az élet...  Oké, a furcsa helyi termékekről még mindig nem írok, de ma is fényképeztem hozzá:)

Hazafelé találkoztam egy MACSKÁVAL <3 Végre. Szétsimogattam <3 Kezdett nagyon nagyon macskahiányom lenni, ugyanis az enyéimet egy hónapja nem láttam T_T Horvátországban minden sarkon macska volt, ott kárpótoltam magam kicsit (mindenki nagy örömére ;) de itt nem, itt ő volt az első:

Mikor továbbindultam, nyávogva követelőzve követett még egy-két háztömbnyit, aztán hálistennek jobb belátásra tért:) Na nem mintha nem tartanék szívesen macskát a koliszobámban <3

Kicsit el is tévedtem hazafele a tonnányi cuccommal, de aztán előkaptam a térképet és csak kicsit kellett kerülnöm. Itthon meg az várt, hogy: juhú, kicserélték a hűtőt! egy működőre! ami kisebb, mint az előző volt... na most az előzőben úgy nagyjából épp hogy elfértünk. ---> ebben most nem igazán... és persze nagybevásárlás után kell szembesülnöm egy teli hűtővel, c'est sur. Asszem ki kéne írnom valahova (franciául), hogy: kedves idegen hűtőtársam! az 5 kg almád nem fog megromlani a szabad levegőn. az én joghurtom igen. :P 

C'est tout. Nagyobb bajom meg ugye ne legyen.^^ 

A bejegyzés trackback címe:

https://ronronner.blog.hu/api/trackback/id/tr36701341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jegsziv91 2014.10.05. 18:34:05

Valahogy én is hasonló élményekkel és problémákkal találkozom, mint te :D Biztos a francia levegő hatására, de én is állandóan vásárolgatok... meg nincs hely a hűtőben... meg eltévedek (na jó, már most annyira nem :D). És mostanában én is elég sok macskával találkoztam, pedig ez itt szerintem annyira nem jellemző (kutyából viszont van temérdeknyi xD)
süti beállítások módosítása