Mi folyik itt Brestben? Pármában? Budapesten? A konyhában?

Le chat ronronne avec bonheur

Le chat ronronne avec bonheur

Helló tavasz - reteklevél pesto vámpírok ellen is

2021. március 25. - Tartelettee

Szépséges nagylevelű retket kaptam a közértplusztól. 

Még sosem próbáltam eddig, na de most miért is ne: 5 perces levélrecept tésztára, salátába, pirítósra, grill sajtra, csirkemellre. Whatever!

  • 1 csokor retek levele (nagy levelek voltak, nem olyan kis nudlik, mint a képen:)
  • 1-2 gerezd fokhagyma
  • 2-3 evőkanál olívaolaj (igazából szemre valamennyi)
  • 1 kis marék valamilyen mag - nálam most kevés fenyőmag és mandula volt kéznél
  • kis darab grana padano sajt

A leveleket alaposan megmossuk, szárak egy részét én le is vágtam. Minden hozzávalót beledobunk a késes mixerbe, és varázsolunk. Ja, még 2-3 ág bazsalikomot is beledobtam, biztos ami tuti. A késes mixer pikk pakk tök jó homogén pestová változtatott MINDENT :) Erős, zöld, fokhagymás íze van. 

tipp1: nekem ennyi levélhez EGY gerezd fokhagyma is elég lesz legközelebb

tipp2: ha nem néznek ki szuperfrissnek a retekleveleid, szedd le a retekről és tedd pár órára egy pohár vízbe: csodák csodája visszanyeri roppanósságát és mehet is mixerbe. Kornyadtan nem próbáltam :D 

img_20210325_131154-01.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://ronronner.blog.hu/api/trackback/id/tr6816479202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása